fbpx
Adresa: str. Careiului nr.14 Satu Mare, 440157
E-mail: office@amdgrup.ro
Ducem confortul termic în casa ta!
Urmărește-ne:

Casă mai inteligentă,
viață mai simplă!

Gestionați de la distanță centrala termică GRATUIT

Ariston NET este aplicația inteligentă pentru gestionarea soluțiilor de confort termic care îți oferă control ușor și asistență promptă, permițând economisirea energiei pentru un mod de viață mai sustenabil.

*După conectarea centralei la internet, vă rugăm să ne transmiteți un SMS/mesaj WhatsApp la numărul: 0742798111 sau reply la acest mail, pentru a vă putea înregistra la departamentul nostru de service.

Urmărește și ține evidența consumului de gaz și apă caldă

Confortul este întotdeauna la îndemână, oriunde te-ai afla

Casa ta se pregătește să te întâmpine în orice moment cu Ariston NET, aplicația face tot ce ai nevoie, iar funcțiile sale inteligente utilizează inteligența artificială pentru a îți înțelege obiceiurile și nevoile.

Gestionează și controlează produsele Ariston cu ușurință, oriunde te-ai afla:

DESCOPERĂ TOATE FUNCȚIILE ARISTON NET

CÂND CONECTEZI UN ÎNCĂLZITOR DE APĂ LA ARISTON NET:

/ Control Ușor
Setarea Temperaturii
Moduri De Operare
Programare
Setări Avansate Ale Aparatului
Control Vocal

/Economie De Energie
Monitorizare Energetică
Consiliere Energetică

/ASISTENȚĂ PROMPTĂ
Notificare Erori

CÂND CONECTEZI O SOLUȚIE DE ÎNCĂLZIRE LA ARISTON NET:

 / Control Ușor
 Setarea Temperaturii
 Moduri De Operare
 Programare Inteligentă
 Geo-Fencing
 Pornire Optimizată

 / Programare Inteligentă
 Gestionarea Apei Calde
 Setări Avansate Ale Aparatului
 Control Vocal

 /Economie De Energie
 Monitorizarea Energiei
 Sfaturi Privind Energia
 Economisire Activă
 Raport Energetic Trimis Prin E-Mail

 /Asistență Promptă
 Notificare Erori

CONTROL VOCAL PENTRU O EXPERIENȚĂ MAI CONFORTABILĂ!

*După conectarea centralei la internet, vă rugăm să ne transmiteți un SMS/mesaj WhatsApp la numărul: 0742798111 sau reply la acest mail, pentru a vă putea înregistra la departamentul nostru de service.

Ariston NET este conceput pentru a-ți oferi confort maxim și pentru a asigura funcționarea și compatibilitatea perfectă cu soluțiile de top, inclusiv Apple HomeKit, Amazon Alexa și Google Assistant.
Vei controla toate produsele conectate. Doar spune un cuvânt!

ECONOMISEȘTE PÂNĂ LA 25% din energia electrică

Casa inteligentă o face pentru tine

Economisește pe facturi prin monitorizarea consumului de energie și evită risipa de energie prin controlul de la distanță al sistemelor de încălzire și de încălzire a apei.

Ariston NET este cel mai bun mod de a învăța cum să îți îmbunatățești consumul de energie: oferă rapoarte și sfaturi privind energia, astfel încât să poți fi mai conștient și să îți construiești obiceiuri bune, economisind până la 25% din energie!*

-> ECONOMISEȘTE PE FACTURĂ ÎN TIMP CE AJUȚI PLANETA

CASĂ INTELIGENTĂ ÎNSEAMNĂ CONFORT ȘI SUSTENABILITATE

Fă cunoștință cu mentorul de economii la energie

Ariston NET este mentorul tău pentru utilizarea energiei și sustenabilitate: cel mai bun mod de a învăța cum să îți îmbunătățești consumul de energie mulțumită sfaturilor proactive simple, în baza nevoilor tale specifice.

Un viitor mai verde începe de aici, cu sfaturi practice de la o echipă de experți, despre cum să vă reduceți impactul de mediu.

*Pentru sistemele de încălzire economiile sunt calculate între un produs convențional și unul în condensare echipat cu un termostat inteligent programabil Ariston, senzori de exterior și aplicația Ariston NET. Pentru încălzitoarele de apă echipate cu Ariston NET comparația se face cu un încălzitor mecanic de apă.

ASISTENȚĂ DE LA DISTANȚĂ CU AMD Grup

Accesați nivelul următor de SERVICE

Asigurarea confortului casei tale e in ADN-ul nostru.
Descoperă excelența în servicii cu funcțiile avansate ale Ariston NET:

– Monitorizare de la distanță

– Setările produsului fără a veni la tine acasă

– Îngrijire activă pe bază de inteligență artificială pentru a preveni potențiale probleme
Activează serviciul de asistență de la distanță Ariston NET și vei primi informații despre soluțiile casei tale inteligente.

Activează serviciul de asistență de la distanță Ariston NET și vei primi informații despre soluțiile casei tale inteligente.

*După conectarea centralei la internet, vă rugăm să ne transmiteți un SMS/mesaj WhatsApp la numărul: 0742798111 sau reply la acest mail, pentru a vă putea înregistra la departamentul nostru de service.

ÎNTREBĂRI
Ai nevoie de autor?
Întrebări frecvente
Iată ce poți face cu Ariston NET!
Cu Ariston NET poți controla soluția de confort termic direct de pe smartphone. Poți să o pornești și să o oprești, să încălzești casa în avans și să o găsești la temperatura perfectă, să reglezi temperatura centralei de la distanță și să programezi un duș fierbinte care te așteaptă acasă. De asemenea, poți solicita asistență pentru o reparație la distanță. Nu numai atât: poți să îți menții consumul sub control, urmând sfaturile pentru a economisi la facturi.
Cum pot descărca aplicația Ariston NET?
Este disponibilă gratuit pe Google Play (pentru Android) și pe Apple App Store (pentru iOS). Încearcă versiunea demo a aplicației pentru a descoperi toate avantajele sale. Dacă nu ai un smartphone compatibil cu aplicația, dar vrei să controlezi produsul de încălzire de la distanță prin intermediul unui calculator, poți accesa portalul web www.ariston-net.remotethermo.com.
Cât costă aplicația?
E gratis! Pentru a gestiona încălzirea și/sau produsul de încălzire a apei de pe un smartphone, pur și simplu descarc-o din Google Play sau Apple Store. Dacă vrei să beneficiezi de asistență non-stop de la un Centru de Asistență Tehnică Ariston pentru produse de încălzire și încălzire a apei, pur și simplu semnează un contract de întreținere.
Cum îmi pot conecta produsul la internet?
Trebuie doar să urmezi instrucțiunile simple din manualul de instalare pentru a conecta dispozitivul la rețeaua Wi-Fi de acasă. De acum înainte poți controla în mod convenabil produsul prin intermediul aplicației. Pentru mai multe informații despre serviciu, contactează echipa de asistență pentru clienți sau intră pe: https://discover.ariston-net.remotethermo.com
Am un produs Ariston de încălzire și/sau de încălzire a apei. Cum îl pot face compatibil cu Ariston NET?
Poți face un produs Ariston compatibil cu aplicația Ariston NET instalând unul dintre termostatele noastre sau Connectivity Gateway: Cube S NET Wi-Fi Sensys NET Wi-Fi Gateway care acceptă fie/sau LAN/celular/Wi-Fi
Ce pot face dacă aplicația nu funcționează corect?
În cazul defectării aplicației, te sfătuim să o dezinstalezi și apoi să o reinstalezi pe smartphone.
Cum intervine echipa AMD de service?
In caz de defecțiuni, Ariston NET informează prompt Centrul de Asistență care identifică problema și intervine: – de la distanță, acolo unde este posibil; – direct la domiciliul clientului, cunoscând în prealabil tipul de defecțiune.
Cum pot folosi serviciul Ariston NET dacă nu am un smartphone cu iOS sau Android?
Dacă nu ai un smartphone compatibil cu Ariston NET dar vrei să îți controlezi produsul de la distanță, accesează portalul web www.ariston-net.remotethermo.com unde poți crea contul personal, urmând instrucțiunile de mai jos.
Cine poate controla produsul meu cu Ariston NET?
Poți accesa contul de pe diferite dispozitive, chiar și simultan, astfel încât centrul tău de asistență tehnică de încredere va putea monitoriza starea de funcționare a aparatului în timp real, cu permisiunea ta, și îi va îmbunătăți performanța și eficiența utilizând parametrii avansați ai sistemului. Cu toate acestea, Ariston va păstra controlul asupra tuturor produselor / accesoriilor instalate, în calitate de garant al standardelor de servicii oferite.
Cum îmi pot crea contul personal?
După descărcarea aplicației Ariston NET, pornește aplicația și apasă pe butonul Înregistrare.
Cum îmi pot recupera numele de utilizator și parola pentru a accesa serviciul?
Dacă ai uitat parola pentru a accesa serviciul, poți solicita să îți fie trimisă prin intermediul secțiunii Conectare din aplicație sau pe site-ul www.aristonnet.remotethermo.com. Vei primi un link pentru resetarea datelor de conectare la adresa de e-mail configurată în contul tău.
Nu mai folosesc adresa de e-mail de referință pe care l-am furnizat la înregistrare. Cum o pot schimba?
Reține că numele de utilizator nu este câmp editabil. Vei avea în continuare posibilitatea de a adăuga o adresă de e-mail de referință secundară prin intermediul portalului web www.aristonnet.remotethermo.com pentru a primi comunicări și actualizări privind serviciul.
Ce se întâmplă dacă îmi schimb modemul și trebuie să reconfigurez produsul în rețea?
Va trebui să parcurgi din nou procedura de configurare a rețelei pentru a permite produsului să comunice cu platforma prin conexiunea la internet de acasă. Pentru mai multe informații, consultă manualul produsului.
Pot folosi cablul Ethernet sau GPRS în locul conexiunii Wi-Fi?
Da, este posibil, datorită gateway-ului GPRS / LAN disponibil pentru produsele de încălzire și de încălzire a apei.